Zasady bezpieczeństwa

Szanowni Goście,
Czując się odpowiedzialni za Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w naszym hotelu oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID-19. Procedury są na bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematycznie kontrolowane przez kadrę managerską. Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne wrażenia.

RECEPCJA

  1. Możliwość mierzenia temperatury bezdotykowym termometrem przy wejściu Gościa do hotelu. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych recepcja uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona, o czym decyduje pracownik hotelu.
  2. W przypadku pojawienia się Gościa w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania z zachowaniem zadatku.
  3. Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek, rękawiczek.
  4. Ograniczenie ilości Gości przy ladzie recepcyjnej - maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina 2 plus 2).
  5. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby hotelu.
  6. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce -  minimum 2 metry.
  7. Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
  8. Informowanie Gości  o  wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu.
  9. Wprowadzenie nowych godzin doby hotelowej 16:00 - 11:00.
  10. Wprowadzenie bezwzględnego zakazu przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

RESTAURACJA

  1. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.
  2. Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami i krzesłami w restauracji hotelowej.
  3. Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców po każdym Gościu.
  4. Stosowanie przez pracowników restauracji maseczek oraz rękawiczek.
  5. Przyjmowanie wcześniejsze rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.
  6. Wprowadzenie nowych godzin serwowania śniadań: 7:30 - 11:00.
  7. Wyznaczanie stolików przez obsługę kelnerską.
  8. Wydawanie śniadań na trzy zmiany 7:30-8:30 ;8:45-9:45; 10:00-11:00 , w przypadku, gdy ilość Gości na obiekcie będzie wyższa niż 20.
  9. Serwowanie śniadań przez obsługę kelnerską do stolika.

POKÓJ HOTELOWY

  1. Obowiązkowe dezynfekcja każdego opuszczanego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego, oraz na prośbę Gości, podczas pobytu w hotelu po uprzednim ustaleniu godzin w jakich pokój będzie dostępny.
  2. Zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju hotelowego.
  3. Wietrzenie pokoi, prosi się o pozostawienie uchylonych okien przez Gości hotelowych.
  4. Wprowadzenie zmian w zakresie usługi sprzątania: Po przyjeździe do hotelu Goście otrzymują w pokoju dwa worki: jeden na zabrudzone ręczniki i jeden na śmieci. Kiedy ręczniki  muszą zostać wyprane, a śmieci muszą zostać usunięte, Goście proszeni są o umieszczenie worków w pobliżu wejść do ich pokoi i skontaktowanie się z personelem sprzątającym, który odbiera torby bez wchodzenia do pokoi.
  5. Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się na życzenie tylko podczas dłuższej nieobecności Gościa w pokoju.
  6. Wprowadzenie bezwzględnego zakazu przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE​

  1. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, restauracji, na każdym piętrze hotelu.
  2. Szczegółowa dezynfekcja raz na dobę pomieszczeń wspólnych: ogólnodostępne hole , sale konferencyjne.
  3. Regularna dezynfekcja toalet w hotelu.
  4. Regularna dezynfekcja wind hotelowych.
  5. Sala zabaw dla dzieci oraz stół do bilarda dla Państwa bezpieczeństwa wyłączone są z użytkowania do odwołania.

PRACOWNICY

  1. Przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
  2. Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  3. Mierzenie temperatury bezdotykowym termometrem przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników –  łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
  5. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  6. Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/lub zachowanie bezpiecznej  odległości.

© 2016 Thermaleo Plus Sp. z o.o. - Wszelkie prawa zastrzeżone

Obiekt należy do grupy Pieniny SPA Resort
Atrakcje w sercu Uzdrowiska

Używamy plików cookies

W tej witrynie stosujemy pliki cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, analiz, statystyk, reklamy. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies i podobnych technologii. Więcej w „Informacja o plikach cookies” w Polityce Prywatności. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Poznaj nasze zasady.

Zobacz jak dbamy o Twój komfort i bezpieczeństwo. Czytaj więcej